Author Topic: got bored  (Read 2002 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrMedic

  • MasstKer
  • ********
  • Posts: 8900
  • programmer/dev/software engineer
    • View Profile
got bored
« on: June 06, 2015, 12:05:50 am »
started a new hack for this crap


no ones beat me yet 1v1 , and 2 v 1

auto chamber , auto attack , auto block all inside engine time so no lag at all no skipping nothing .. all in one
been kicked out of camelot dm server 13 times in the last 30 minutes though lol
EnCoded Message: i3iy9yl8kr2xf3g2Txs3pr6ye3ya7jg5ty2z

https://www.youtube.com/watch?v=62_7-AYfdkQ
you need a paypal account for the private versions.

Website:
http://bit.ly/medic101

Teamspeak 3: 85.236.101.5:10157

MrMedic

  • MasstKer
  • ********
  • Posts: 8900
  • programmer/dev/software engineer
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #1 on: June 06, 2015, 12:11:55 am »
btw i downloaded and installed crysis 3 the other day , might make a mass kill , if i do il post some videos of the mayhem. :smile

then im going to get titan fall and play it without cheats ( yes ive made a cheat for it allready without having the game but im not going to use it )  , i know .. its not the tkc way but i dont wanna make it too easy on every game i play i need one at least where i can die.
EnCoded Message: i3iy9yl8kr2xf3g2Txs3pr6ye3ya7jg5ty2z

https://www.youtube.com/watch?v=62_7-AYfdkQ
you need a paypal account for the private versions.

Website:
http://bit.ly/medic101

Teamspeak 3: 85.236.101.5:10157

feldmarschall

  • Moderator
  • Online Villain
  • *
  • Posts: 244
  • Strategist
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #2 on: June 06, 2015, 01:57:36 am »
lol today its hard to find someone without autoblock especially on NW, if Devs gonna find this forum or hacks gonna make game unplayable in the near future- they gonna probably add some  form of anticheat or more complex one
Btw. im hacking a bit old but very fun war FPS based on Unreal 2.5, are you MrMedic interesed in hacking it together? Its realistic one, a lot of physics and bullet trajectories to hack...
"Strategy is a system of expedients; it is more than a mere scholarly discipline. It is the translation of knowledge to practical life, the improvement of the original leading thought in accordance with continually changing situations."

MrMedic

  • MasstKer
  • ********
  • Posts: 8900
  • programmer/dev/software engineer
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #3 on: June 06, 2015, 02:14:49 am »
lol today its hard to find someone without autoblock especially on NW, if Devs gonna find this forum or hacks gonna make game unplayable in the near future- they gonna probably add some  form of anticheat or more complex one
Btw. im hacking a bit old but very fun war FPS based on Unreal 2.5, are you MrMedic interesed in hacking it together? Its realistic one, a lot of physics and bullet trajectories to hack...


This shits on autoblock its like slicing through butter i got kicked a lot while testing though but it was easy to kill em , was funny .. i could tell they didnt have a clue how it works.

u 2.5 god man thats old , but yeah what ya got in mind for it lol


crysis 3 is my next project , ive allready got masskill offsets and hook.. and origin bypass took me less than a minute , ( edit ) removed how to bypass   , hi worm
« Last Edit: June 06, 2015, 02:30:44 am by MrMedic »
EnCoded Message: i3iy9yl8kr2xf3g2Txs3pr6ye3ya7jg5ty2z

https://www.youtube.com/watch?v=62_7-AYfdkQ
you need a paypal account for the private versions.

Website:
http://bit.ly/medic101

Teamspeak 3: 85.236.101.5:10157

MrMedic

  • MasstKer
  • ********
  • Posts: 8900
  • programmer/dev/software engineer
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #4 on: June 06, 2015, 02:26:07 pm »
lol today its hard to find someone without autoblock especially on NW, if Devs gonna find this forum or hacks gonna make game unplayable in the near future- they gonna probably add some  form of anticheat or more complex one
Btw. im hacking a bit old but very fun war FPS based on Unreal 2.5, are you MrMedic interesed in hacking it together? Its realistic one, a lot of physics and bullet trajectories to hack...


This shits on autoblock its like slicing through butter i got kicked a lot while testing though but it was easy to kill em , was funny .. i could tell they didnt have a clue how it works.

u 2.5 god man thats old , but yeah what ya got in mind for it lol


crysis 3 is my next project , ive allready got masskill offsets and hook.. and origin bypass took me less than a minute , ( edit ) removed how to bypass   , hi worm

the game has no anti-cheat.What did you bypass lol  :icon_teehee
it does have an anti cheat actually a very crude one but none the less an anti cheat .. try changing a byte in the running process and it will crash with error *** code ***. :smile
EnCoded Message: i3iy9yl8kr2xf3g2Txs3pr6ye3ya7jg5ty2z

https://www.youtube.com/watch?v=62_7-AYfdkQ
you need a paypal account for the private versions.

Website:
http://bit.ly/medic101

Teamspeak 3: 85.236.101.5:10157

feldmarschall

  • Moderator
  • Online Villain
  • *
  • Posts: 244
  • Strategist
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #5 on: June 06, 2015, 02:27:49 pm »
lol today its hard to find someone without autoblock especially on NW, if Devs gonna find this forum or hacks gonna make game unplayable in the near future- they gonna probably add some  form of anticheat or more complex one
Btw. im hacking a bit old but very fun war FPS based on Unreal 2.5, are you MrMedic interesed in hacking it together? Its realistic one, a lot of physics and bullet trajectories to hack...
u 2.5 god man thats old , but yeah what ya got in mind for it lol



I want to hack realistic FPS from 2006 which is based on unreal engine 2.5, i made some things in it already with CE like transparent terrain or black ground. It has same engine as Killing Floor and Americas Army, there were some Uscript hacks but long time ago(2007-2008) and they are all outdated now. Do you have some ts where we can talk about it? This game is so fun to play+ i have some unused steam keys for it
"Strategy is a system of expedients; it is more than a mere scholarly discipline. It is the translation of knowledge to practical life, the improvement of the original leading thought in accordance with continually changing situations."

MrMedic

  • MasstKer
  • ********
  • Posts: 8900
  • programmer/dev/software engineer
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #6 on: June 06, 2015, 02:30:28 pm »
lol today its hard to find someone without autoblock especially on NW, if Devs gonna find this forum or hacks gonna make game unplayable in the near future- they gonna probably add some  form of anticheat or more complex one
Btw. im hacking a bit old but very fun war FPS based on Unreal 2.5, are you MrMedic interesed in hacking it together? Its realistic one, a lot of physics and bullet trajectories to hack...
u 2.5 god man thats old , but yeah what ya got in mind for it lol



I want to hack realistic FPS from 2006 which is based on unreal engine 2.5, i made some things in it already with CE like transparent terrain or black ground. It has same engine as Killing Floor and Americas Army, there were some Uscript hacks but long time ago(2007-2008) and they are all outdated now. Do you have some ts where we can talk about it? This game is so fun to play+ i have some unused steam keys for it

lua should work.

and yes i have teamspeak.
EnCoded Message: i3iy9yl8kr2xf3g2Txs3pr6ye3ya7jg5ty2z

https://www.youtube.com/watch?v=62_7-AYfdkQ
you need a paypal account for the private versions.

Website:
http://bit.ly/medic101

Teamspeak 3: 85.236.101.5:10157

feldmarschall

  • Moderator
  • Online Villain
  • *
  • Posts: 244
  • Strategist
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #7 on: June 06, 2015, 02:43:20 pm »
Im unexperienced with hacking Unreal engine games, I have only hacked some hl2 engine and RTS games. I know how large hacking skills do You have so what do you think about having a look on this game and probably making some little hack like nametags(tried this already) or wallhack? I could give You free STEAM key for it.  :icon_thumbsup
"Strategy is a system of expedients; it is more than a mere scholarly discipline. It is the translation of knowledge to practical life, the improvement of the original leading thought in accordance with continually changing situations."

domuztopu

  • Cheater Apprentice
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #8 on: June 06, 2015, 02:43:39 pm »
mrmedic Are you gonna do hack for bannerlord when it realise? :smile

MrMedic

  • MasstKer
  • ********
  • Posts: 8900
  • programmer/dev/software engineer
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #9 on: June 06, 2015, 02:45:00 pm »
Im unexperienced with hacking Unreal engine games, I have only hacked some hl2 engine and RTS games. I know how large hacking skills do You have so what do you think about having a look on this game and probably making some little hack like nametags(tried this already) or wallhack? I could give You free STEAM key for it.  :icon_thumbsup

when i get time i will make something with you
EnCoded Message: i3iy9yl8kr2xf3g2Txs3pr6ye3ya7jg5ty2z

https://www.youtube.com/watch?v=62_7-AYfdkQ
you need a paypal account for the private versions.

Website:
http://bit.ly/medic101

Teamspeak 3: 85.236.101.5:10157

MrMedic

  • MasstKer
  • ********
  • Posts: 8900
  • programmer/dev/software engineer
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #10 on: June 06, 2015, 02:45:16 pm »
mrmedic Are you gonna do hack for bannerlord when it realise? :smile

yes.
EnCoded Message: i3iy9yl8kr2xf3g2Txs3pr6ye3ya7jg5ty2z

https://www.youtube.com/watch?v=62_7-AYfdkQ
you need a paypal account for the private versions.

Website:
http://bit.ly/medic101

Teamspeak 3: 85.236.101.5:10157

feldmarschall

  • Moderator
  • Online Villain
  • *
  • Posts: 244
  • Strategist
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #11 on: June 06, 2015, 03:20:17 pm »
Im unexperienced with hacking Unreal engine games, I have only hacked some hl2 engine and RTS games. I know how large hacking skills do You have so what do you think about having a look on this game and probably making some little hack like nametags(tried this already) or wallhack? I could give You free STEAM key for it.  :icon_thumbsup

when i get time i will make something with you
Ok do you think it will be soon?
"Strategy is a system of expedients; it is more than a mere scholarly discipline. It is the translation of knowledge to practical life, the improvement of the original leading thought in accordance with continually changing situations."

MrMedic

  • MasstKer
  • ********
  • Posts: 8900
  • programmer/dev/software engineer
    • View Profile
Re: got bored
« Reply #12 on: June 06, 2015, 05:41:50 pm »
Im unexperienced with hacking Unreal engine games, I have only hacked some hl2 engine and RTS games. I know how large hacking skills do You have so what do you think about having a look on this game and probably making some little hack like nametags(tried this already) or wallhack? I could give You free STEAM key for it.  :icon_thumbsup

when i get time i will make something with you
Ok do you think it will be soon?

no idea when ... at the moment i'm working on this sev3.



masskill , aimbot , spectator kill , esp , unlimited items / grenades / medkits , the usual stuff etc
« Last Edit: June 06, 2015, 05:46:56 pm by MrMedic »
EnCoded Message: i3iy9yl8kr2xf3g2Txs3pr6ye3ya7jg5ty2z

https://www.youtube.com/watch?v=62_7-AYfdkQ
you need a paypal account for the private versions.

Website:
http://bit.ly/medic101

Teamspeak 3: 85.236.101.5:10157