Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Eddie2G

Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 9
1
Mount and Blade / Re: A SPECIAL CHRISTMAS PRESENT FROM ME TO YOU.
« on: December 31, 2016, 08:58:03 pm »
How do I buy this?

Yeah you need 10 post i believe to private message

2
It doesn't work for me apparently. An error pops up saying the File DLL or Config.ini is missing every time I use it. I've done every thing the pop up says to fix it and so far I have no luck on getting it to work.

the Config.ini is in DO_NOT_OPEN.
did you move your injector out of that folder ?

A guy in discord said he got it working.

Also make sure to extract the zip.

3
When you need help you can come to discord : https://discord.gg/3vMCJTv

4
★ Mount & Blade | Duel-Pwner| Auto-Feint/Auto-Block/Zoom ★

DOWNLOAD : http://tkc-community.net/forum/index.php?action=downloads;sa=view;down=461

Merry Christmas TKC-Community.net! Today i will release a old but still good m&b cheat.

I decided to upload this awesome Duel Pwner!
It includes Auto Block & Auto Feint.
If you use it correctly you will win every 1v1.
It also works with a shield, The Auto Feint is awesome!
Also it works on other game-modes but the best is on Duel obviously!

How 2 Use ?

1. Run the injector.
2. Start Mount & Blade : Warband
3. Wait for the injector to close!
4. Go into the M&B Control Settings
5. Set the Block direction to automatic & the Attack direction to by relative enemy position.
6. + and - 2 use the zoom hack.
7. to use auto-block & auto-feint hold down right mouse button & spam attack button.

- this was made by MercedesDriver
but not many people got it because the downloads were broken.
i had it for a long time and never used it.

virsutotal : https://www.virustotal.com/en/file/54d36cef26292c8f91587a6bccdc2d7faf9049d72d0a30b8b5af03f17c13663b/analysis/1482938271/

5
Mount and Blade / Re: İM BUYED AİM BOT FROM MR MEDİC, BUT ...
« on: December 19, 2016, 08:26:50 pm »
you got 0 knowledge, go learn before talking shit.

i never got the files from teamspeak, teamspeak was not even available at that time  :lol: .. he uploaded it on the forum but ZOldude deleted it because it was offsite hosting.. i was still friends with mr.camo so i reuploaded it (as you can see he posted nice stuff on the thread check the first reply) but then he annoyed me in discord saying shit acting drunk etc being dumb in general, then he got banned on the forum for posting porn, so i was wondering why would he make a cheat for the tkc-forum and then post porn (get banned on purpose) so i checked the files and they get a lot of info from your pc. i never said it was a virus i just said its very sketchy and takes a lot of information from your pc so i said take another injector.. not to mention he didn't get banned for posting a "sketchy" injector , he got banned for posting porn.

also when you check logs you can see that camo posted the offsite hosting link first so when you go on that link and then download the re-uploaded version from me you can see they are exactly the same.


"and whats with this discord registration now ? tracking emails eddie?"

you can't even see/track emails from user as a discord server owner... please inform yourself before you say dumb shit..
also ZOldude set the discord like this so it takes longer for camo to create a account because he kept posting porn on it once again please inform yourself.


6
Mount and Blade / Re: İM BUYED AİM BOT FROM MR MEDİC, BUT ...
« on: December 19, 2016, 12:56:37 am »
I have to admit that cheat feature with the Right Click is horrible , you can't even be a archer too ? damn that's kinda bad

7
Mount and Blade / Re: AIM from mr medic(hackpack)
« on: December 17, 2016, 04:59:36 am »
he should refund you if you're unable to play with it.

8
User has posted a windows driver once and said it was m&b hack.
he obviously put a virus in it, don't download from this user.

http://tkc-community.net/forum/index.php/topic,16252.msg135896.html#msg135896

9



This is the wrong site to publish microsoft drivers.  :wink2

10
Mount and Blade / Re: how to remove the delay ?
« on: October 11, 2016, 07:00:30 am »
He wants people to find out by themself.

11
Random Insanity Board / Re: Hmmmmmm.....
« on: August 31, 2016, 11:12:49 pm »

12
Random Insanity Board / Re: Hmmmmmm.....
« on: August 31, 2016, 09:44:56 pm »

13
Random Insanity Board / Re: Hmmmmmm.....
« on: August 31, 2016, 09:19:35 pm »

15
Random Insanity Board / Re: Hmmmmmm.....
« on: August 31, 2016, 03:45:56 am »
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7ZI9IYh8YFE&feature=share[/youtube]

Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 9