TKC-Community

Hacking and Art => Mount and Blade => Topic started by: Troll on May 09, 2015, 02:24:21 am

Title: Suicide Hack
Post by: Troll on May 09, 2015, 02:24:21 am
Guys is there a way to create a suicide hack. Tried this but didnt work.

What I did is set_health so I changed the health to 0. Obviously this is server sided and the game would crash after some seconds getting killed. So are there any other options.

Also I dont care about gold loss. So this is why 'Changing the Team' would be an option too. Now the question is how to quickly change the team (or even assign this to a key)

Thanks in ad
Title: Re: Suicide Hack
Post by: mReURO on May 09, 2015, 02:31:05 am
in vietcong we droped by dying 30.000 mags of ammo. that was a lag from at least a minute. then we was able to freeze the whole server that the server have to be restartet :P but anyway. that kind of stuff kills games !!!!
Title: Re: Suicide Hack
Post by: FriendsKnow on May 09, 2015, 02:36:23 am
in vietcong we droped by dying 30.000 mags of ammo. that was a lag from at least a minute. then we was able to freeze the whole server that the server have to be restartet :P but anyway. that kind of stuff kills games !!!!

exactly m8 remember how we owned this shit wish
I could ve been there now again.

as of 96 right?
Title: Re: Suicide Hack
Post by: MrMedic on May 09, 2015, 02:47:54 am
in vietcong we droped by dying 30.000 mags of ammo. that was a lag from at least a minute. then we was able to freeze the whole server that the server have to be restartet :P but anyway. that kind of stuff kills games !!!!


...
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Worm on May 09, 2015, 12:09:54 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL
Title: Re: Suicide Hack
Post by: FriendsKnow on May 09, 2015, 12:45:10 pm
Where's the aimbot?
















Title: Re: Suicide Hack
Post by: mReURO on May 09, 2015, 01:41:16 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL


Its alive. I thought it dies by suicidebomb in Palestine!!!
Title: Re: Suicide Hack
Post by: FriendsKnow on May 09, 2015, 02:02:20 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL


Its alive. I thought it dies by suicidebomb in Palestine!!!


Promptly reminded myself of this song.
https://www.youtube.com/watch?v=01IeeWUy574
Title: Re: Suicide Hack
Post by: MrMedic on May 09, 2015, 03:14:56 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL



your only jealous that im better than you. :smile

ace being me .. incoming orbital strike at your location... lol

troll ?
Title: Re: Suicide Hack
Post by: FriendsKnow on May 09, 2015, 03:18:27 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL



your only jealous that im better than you. :smile

ace being me .. incoming orbital strike at your location... lol

troll ?

read last email msg.
Title: Re: Suicide Hack
Post by: MrMedic on May 09, 2015, 03:20:10 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL



your only jealous that im better than you. :smile

ace being me .. incoming orbital strike at your location... lol

troll ?

read last email msg.

ok
Title: Re: Suicide Hack
Post by: FriendsKnow on May 09, 2015, 03:29:37 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL



your only jealous that im better than you. :smile

ace being me .. incoming orbital strike at your location... lol

troll ?

read last email msg.

ok

nice sense of humor you have  :icon_cool2
Title: Re: Suicide Hack
Post by: FriendsKnow on May 09, 2015, 03:36:46 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL



your only jealous that im better than you. :smile

ace being me .. incoming orbital strike at your location... lol

troll ?

read last email msg.

ok

I am on steam
Title: Re: Suicide Hack
Post by: MrMedic on May 09, 2015, 03:57:13 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL



your only jealous that im better than you. :smile

ace being me .. incoming orbital strike at your location... lol

troll ?

read last email msg.

ok

I am on steam

AND ? lol
Title: Re: Suicide Hack
Post by: FriendsKnow on May 09, 2015, 04:01:09 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL



your only jealous that im better than you. :smile

ace being me .. incoming orbital strike at your location... lol

troll ?

read last email msg.

ok

I am on steam

AND ? lol

and fapping to bangbros lol
Title: Re: Suicide Hack
Post by: dudeguyman0 on May 10, 2015, 04:39:40 am
I dunno why'd you want to suicide.
Title: Re: Suicide Hack
Post by: destro521 on May 10, 2015, 10:59:19 am
would it be possible to send everyone to spec?
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Worm on May 10, 2015, 01:37:25 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL



your only jealous that im better than you. :smile

ace being me .. incoming orbital strike at your location... lol

troll ?

read last email msg.

ok

nice sense of humor you have  :icon_cool2
How old is your son?
Gotta love dat picture ayee?
Title: Re: Suicide Hack
Post by: mReURO on May 10, 2015, 03:48:29 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL



your only jealous that im better than you. :smile

ace being me .. incoming orbital strike at your location... lol

troll ?

read last email msg.

ok

nice sense of humor you have  :icon_cool2
How old is your son?
Gotta love dat picture ayee?


lol u still think that taxman is medic? where is the aimbot wormly? its so funny how u make such a fool out of yourself.
muhaha damn u palestina lover.  u live so close to palestine that i hoped u get some nice gift from them :) btw. your streets look shite :P
Title: Re: Suicide Hack
Post by: marybomber on May 10, 2015, 03:49:24 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL


How dare you insult mrmedic

he is my grandfather!     :icon_mad2
Title: Re: Suicide Hack
Post by: FriendsKnow on May 10, 2015, 03:50:33 pm
Mr medic is a fat 40 year old that enjoys playing the same game 24/7.
LOL


How dare you insult mrmedic

he is my grandfather!     :icon_mad2

you're a guy init?  :icon_laugh
Title: Re: Suicide Hack
Post by: MrMedic on May 10, 2015, 03:58:54 pm
lol he's allways thought i was taxman , the fukin idiot  :smile

ps wheres the aimbot worm ? and still wondering what them boxes are outside worms house.
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Worm on May 10, 2015, 04:48:26 pm
^ I am going to pay this taxman a visit this weekend.
I have been preparing.

Title: Re: Suicide Hack
Post by: MrMedic on May 10, 2015, 05:28:20 pm
quote time replys ... where is your aimbot worm?
heres mine  :icon_biggrin2

(http://oi58.tinypic.com/2nw1yyv.jpg)
 :icon_laugh
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Worm on May 10, 2015, 05:45:13 pm
quote time replys ... where is your aimbot worm?
heres mine  :icon_biggrin2

(http://oi58.tinypic.com/2nw1yyv.jpg)
 :icon_laugh
Looks so bad jesus.
Change that filthy gui.
Btw let's 1v1 and I am upload a vid my cheat vs yours?
Title: Re: Suicide Hack
Post by: AmericanPee on May 10, 2015, 05:52:43 pm
Why would you need a suicide hack?
Title: Re: Suicide Hack
Post by: MrMedic on May 10, 2015, 08:17:57 pm
i am an idiot.

quote time replys ... where is your aimbot worm?
heres mine  :icon_biggrin2

(http://oi58.tinypic.com/2nw1yyv.jpg)
 :icon_laugh
Title: Re: Suicide Hack
Post by: mReURO on May 10, 2015, 09:04:39 pm
^ I am going to pay this taxman a visit this weekend.
I have been preparing.




hahaha another moron from the internet :P
Title: Re: Suicide Hack
Post by: MrMedic on May 10, 2015, 09:19:02 pm
^ I am going to pay this taxman a visit this weekend.
I have been preparing.




hahaha another moron from the internet :P

lol init
Title: Re: Suicide Hack
Post by: FriendsKnow on May 10, 2015, 09:22:01 pm
^ I am going to pay this taxman a visit this weekend.
I have been preparing.




hahaha another moron from the internet :P


read pm.
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Mydak on May 10, 2015, 10:42:19 pm
wow :icon_thumbsup
Title: Re: Suicide Hack
Post by: jamesxc1 on May 11, 2015, 01:18:22 pm
i want one to be pretty funny in a line match all of a sudden drop dead :P
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 11, 2015, 07:07:55 pm
I want a suicide hack just for fun.
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 11, 2015, 07:13:03 pm
So aparently according to my calculations this post, relying under such circumstances will last about 1 week +- 2 days. Again flaming to the limit. I dont want it to be locked pls I need a suicide hack.  :icon_sad2
Title: Re: Suicide Hack
Post by: MrMedic on May 11, 2015, 08:28:50 pm
So aparently according to my calculations this post, relying under such circumstances will last about 1 week +- 2 days. Again flaming to the limit. I dont want it to be locked pls I need a suicide hack.  :icon_sad2

hook local , set health float to -1 , die
Title: Re: Suicide Hack
Post by: FriendsKnow on May 11, 2015, 08:46:12 pm
So aparently according to my calculations this post, relying under such circumstances will last about 1 week +- 2 days. Again flaming to the limit. I dont want it to be locked pls I need a suicide hack.  :icon_sad2

hook local , set health float to -1 , die

https://www.youtube.com/watch?v=PmwDivrxDKM&feature=youtu.be&t=2m26s  :icon_laugh
Title: Re: Suicide Hack
Post by: FriendsKnow on May 11, 2015, 08:56:31 pm
I want a suicide hack just for fun.

alt+f4
Title: Re: Suicide Hack
Post by: marybomber on May 12, 2015, 01:06:04 am
troll
u want a sucide hack?
get on ur bike
find the nearest high cliff
jump
bingo!
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 12, 2015, 01:16:57 am
troll
u want a sucide hack?
get on ur bike
find the nearest high cliff
jump
bingo!

You mad cuz u think I deleted you from steam??? Lel you better work on to get ur multicheer. Never gonna give you up...

I never deleted you, nor I think I added you. You gotta work gaed as I did. And sure as you can see here we have a beginner friendly community (that is not so friendly to each others)  :icon_laugh but hey we aint spoonfeeding here so go shake ur booty m8. And pls change ur voicechanger seetings as FriendsKnown alrdy said its awful.
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 12, 2015, 01:20:11 am
So aparently according to my calculations this post, relying under such circumstances will last about 1 week +- 2 days. Again flaming to the limit. I dont want it to be locked pls I need a suicide hack.  :icon_sad2

hook local , set health float to -1 , die

Does not work. As sid all server sided. The thing is I die but physically I am there so I wont respawn and the game jus runs on. Until someone kills "me" (slashes the spot where my corpse is but physically standing) and boom crash. Die = client ActuallyDying = Server.

Only one way: Change team. Gona work on it.

Also I scrambled up to learn some c++. A 15yo has to work for his future  :icon_laugh
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 12, 2015, 01:21:33 am
So aparently according to my calculations this post, relying under such circumstances will last about 1 week +- 2 days. Again flaming to the limit. I dont want it to be locked pls I need a suicide hack.  :icon_sad2

hook local , set health float to -1 , die

https://www.youtube.com/watch?v=PmwDivrxDKM&feature=youtu.be&t=2m26s  :icon_laugh

Dafuq am I watching right naw  :unsure

I always wonder where you get those vids from  :icon_laugh
Title: Re: Suicide Hack
Post by: marybomber on May 12, 2015, 03:41:24 pm
@TROLL

if i make you a suicide `hack` script

will you do us all a favour and go away?

Title: Re: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 13, 2015, 08:26:52 am
@TROLL

if i make you a suicide `hack` script

will you do us all a favour and go away?
Are you mad because I do not apoonfeed u with multicheer. God lil baby cry...

I showed some instructions on how to make this mods. If you are lazy to make one you just have to accept that.
Title: Re: Re: Suicide Hack
Post by: marybomber on May 13, 2015, 01:55:13 pm
@TROLL

if i make you a suicide `hack` script

will you do us all a favour and go away?
Are you mad because I do not apoonfeed u with multicheer. God lil baby cry...

I showed some instructions on how to make this mods. If you are lazy to make one you just have to accept that.


im mad about multicheer?
lol when i made my own multi cheer ages ago

i posted on my first betty group in 2012 about how to spam cheer in warband

Title: Re: Re: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 13, 2015, 01:57:56 pm
@TROLL

if i make you a suicide `hack` script

will you do us all a favour and go away?
Are you mad because I do not apoonfeed u with multicheer. God lil baby cry...

I showed some instructions on how to make this mods. If you are lazy to make one you just have to accept that.


im mad about multicheer?
lol when i made my own multi cheer ages ago

i posted on my first betty group in 2012 about how to spam cheer in warband
No I have another multicheer. As you can see yours only cheers for ones. But mine cheers like 20 times in a second.

Then why do you play the beleidigte leberwurst. Only because I couldnt add you on steam. God women these days... But personally I think u are a man. Just my oppinion.
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 13, 2015, 02:01:08 pm
@TROLL

if i make you a suicide `hack` script

will you do us all a favour and go away?



Nah sry I always get the job done by myself.  :icon_laugh

You better work on more advanced multicheer...
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 13, 2015, 02:08:14 pm
Ok apparently (player_set_team_no) only works when you are host  :unsure

Guys I am slowly running out of ideas...
Title: Re: Suicide Hack
Post by: MrMedic on May 13, 2015, 10:39:38 pm
Ok apparently (player_set_team_no) only works when you are host  :unsure

Guys I am slowly running out of ideas...

self hosted..
hook, set health -1..
dead

other hosted..
choose faction .. spectator..
dead
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 13, 2015, 10:43:09 pm
Ok apparently (player_set_team_no) only works when you are host  :unsure

Guys I am slowly running out of ideas...

choose faction .. spectator..

Yes I know. That is the oldschool way I am currently using to suicide. But I wanted to declare it to a special keyboar key. So for instance I press F6 and then it changes the team.

The function (player_set_team_no) does apparently only work when you are host.

So now I am asking myself why I can change my team through menu, but not through a function...
Title: Re: Suicide Hack
Post by: MrMedic on May 13, 2015, 11:36:09 pm
Ok apparently (player_set_team_no) only works when you are host  :unsure

Guys I am slowly running out of ideas...

choose faction .. spectator..

Yes I know. That is the oldschool way I am currently using to suicide. But I wanted to declare it to a special keyboar key. So for instance I press F6 and then it changes the team.

The function (player_set_team_no) does apparently only work when you are host.

So now I am asking myself why I can change my team through menu, but not through a function...

reverse it and find out.

probably something like .. client gui , button team spactator >> server .. server changes team >> notifies client.

client change no server notify .. server doesnt like it keeps sending data to client thinking its spawned when it aint , game doesn't know what to do with data >> crash
Title: Re: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 13, 2015, 11:45:04 pm
Ok apparently (player_set_team_no) only works when you are host �:unsure

Guys I am slowly running out of ideas...

choose faction .. spectator..

Yes I know. That is the oldschool way I am currently using to suicide. But I wanted to declare it to a special keyboar key. So for instance I press F6 and then it changes the team.

The function (player_set_team_no) does apparently only work when you are host.

So now I am asking myself why I can change my team through menu, but not through a function...

reverse it and find out.

probably something like .. client gui , button team spactator >> server .. server changes team >> notifies client.

client change no server notify .. server doesnt like it keeps sending data to client thinking its spawned when it aint , game doesn't know what to do with data >> crash
The good thing is that Warband wont crash. It just happens nothing. But this HAS to be clientsided. Now the question is: How do I do this Reverse Engineering?

In the module files I couldnt find the corresponding function for changing the team. Maybe I can try with Cheat Engine.
I just have to find the information that is send to the server. And this is the hard part...
Title: Re: Suicide Hack
Post by: mark180200 on May 14, 2015, 01:13:33 am
Cool
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Troll on May 14, 2015, 03:58:44 pm
Cool

Cool? Why is a hack thats not working cool?

Are you scratching up 15 post to get the RocketWare aren't u m8.  :icon_cool2
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Arthur on May 14, 2015, 06:30:11 pm
Cool

Cool? Why is a hack thats not working cool?

Are you scratching up 15 post to get the RocketWare aren't u m8.  :icon_cool2

Ahahahaah  :icon_laugh
Title: Re: Suicide Hack
Post by: Jaxonioss on May 16, 2015, 07:53:40 am
your life is worth living